22. 7. 2016

Plan for fight

Zdravím.

Chtěla bych Vás seznámit s mým plánem "jak se připravit" na Spartana. Pokud jste tu noví a nevíte, oč jde, předchozí článek je ZDE.
Ukážu Vám, co mám v plánu, co už mám za sebou a jak vypadá moje postava.

Běh

 I když běhání nemusím, nedělá mi problém. Mám za sebou pět let sportovního aerobiku, kde se neustále skáče do roznožek a podobných věcech.. Takže běhat je pro mě asi to nejmenší, s čím bych měla mít starosti. I tak se na něj ale připravuju.. Doma máme běžecký pás, takže na něm zhruba 2x až 3x týdně běhám s dvoukilovým závažím třicet minut. Btw. už skoro nemůžu chodit. :D

Angličáky

To už je jinej kalibr! Za každou nezdolanou překážku budu muset  udělat třicet angličáků. No a jelikož nemám téměř žádnou sílu v pažích, mám z toho velké obavy. Trénovat jsem je začala před týdnem. Vymyslela jsem skvělou kombinaci - deset minut běh, deset angličáků.. A takhle to opakuju, dokud mám sílu. Zkuste to někdy se také! Je to opravdu intenzivní a účinné.


Otužování

Jelikož je dost možné, že se budeme muset brodit ledovou vodou, měla bych se začít otužovat. Já jsem vanový typ a vždycky si napouštím přehnaně horkou vodu.. Což není vůbec zdravé a musím to změnit. Mám v plánu každé ráno vlézt do sprchy a pustit na sebe vlažnou vodu a postupně ji měnit v ledovou.
Tyhle tři základní věci musím trénovat, aby druhého října 2016 bylo vítězné datum a ne den mojí smrti. :D
Zde Vám vkládám také fotku mojí postavy. Pozadí jsem trochu zamazala.

Co na to říkáte?
Zkusíte jít do toho se mnou?


10 komentářů:

  1. Můj přítel běžel Spartan Race (na Monínci) před dvěma lety a když jsem to viděla, asi bych to nikdy nedala (nejsem vůbec sportovec, teprve rok se sebou něco dělám a chodím cvičit s osobní trenérkou). On je velký sportovec, pracuje ve fitku a bylo to pro něj celkem náročné. Takže držím všechny palce! Věřím, že to dáš! Chce to jen odhodlání, těším se na další příspěvky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jelikož se zúčastním toho nejkratšího závodu (cca 8km), tak si myslím, že to zvládnu.. Samozřejmě se sebou musím něco dělat, ale musím si věřit.. Moc děkuju za přínosný komentář! :)

      Vymazat
  2. Zajímavý post :).
    www.teabyniki.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný a zajímavý článek :) taky píšu, tak pokud by ses chtěla mrknout případně dát taky odběr, budu moc ráda :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, ačkoliv sport miluji a cvičím vcelku dost tohle bych asi nezvládla. Držím palce. Určitě dej pak vědět jak to dopadlo. Moc hezký článek .
    (jen kdybys chtěla kouknout na můj blog:http://zivotbrunety.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zvládla! Zvládnout se dá všechno, chce to jen trpělivost:) Určitě dám vědět!! Děkuji, na blog určitě kouknu:)

      Vymazat
  5. Také bych to chtěla jednou zkusit, jenomže si říkám, že bych to asi nedala... Běh možná jo, angličáky vůbec, asi začnu trénovat jako ty no a s tou vanou, jsme na tom stejně :D super článek.. že bych se nechala inspirovat?!? Postavu máš suprovou :)
    Co takhle společné trénování po netu?! :D :)
    Každopádně, ti fandím ;) když člověk chce, jde všechno... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně! :D Časem sem dám svoje cvičební plány, takže to budeš moct zkusit :) Moc děkuju za úžasný komentář! Ráda kouknu i na ten tvůj blog!:)

      Vymazat

Děkuji za komentář