13. 7. 2016

Michaela

Vážení čtenáři,
dovolte mi, abych vám představila sebe a tento blog.
Jmenuji se Michaela, navštěvuji gymnázium a jsem introvert. Mezi moje největší závislosti patří knihy, Kofola, můj přítel a psaní.
Blog je anonymní a dokud to půjde, tak anonymní zůstane. Založila jsem i facebookovou stránku MichaEla, na kterou budu přidávat především fotky s krátkými příspěvky ze života, tak se tam mrkněte.
Nechci tento blog nijak specializovat. Chci tu psát o aktuálních tématech ve světě a o knihách. Naleznete zde v blízké době plno recenzí na knihy, které jsem si vypůjčila nebo koupila a budu se s vámi dělit o své zkušenosti a názory. Po vás bych chtěla, abyste mi dávali zpětnou vazbu v podobě komentáře s vaším vlastním názorem na dané téma.
Můj cíl je, aby se tento blog líbil jak vám, tak i mně. Své příspěvky budu tvořit jedině s úsměvem:). Přeji si, aby se většina z vás, kteří můj blog navštíví, chtěli pravidelně vracet a tím tu vytvořit příjemnou přátelskou atmosféru.
Doufám, že jsem vás alespoň trochu zaujala. Mějte hezký den.

12 komentářů:

  1. Tak doufám, že další článek bude brzy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím jmenovkyni a zvu tě na blog: www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla bych radši za komentář ke článku, pak bych se na tvůj blog podívala a komentář (popřípadě sledování) oplatila. :)

      Vymazat
  3. Ahoj! Držím ti palce nech sa ti s blogom darí :)
    Môžeš sa mrknúť aj ku mne na blog: www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že teprve začínáš, tak hodně štěstí do začátků a ať se blog rozjede;-). Ráda bych dala like tvým facebook stránkám, ale nechtějí mi nějak fungovat (nevím, zda je chyba na mém přijímači). Recenze na knížky píšu taky, takže se na ty tvé těším - myslím, že máme celkem podobné zaměření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stránka byla dočasně zneviditelněna, ale už by měla fungovat:O Děkuju, nápodobně!:)

      Vymazat

Děkuji za komentář