14. 7. 2016

Sophie Jordanová: Nevítaní, Nespoutaní

Zdravím.

Moje první recenze bude na dvě knihy od stejné autorky. Jak už jste se mohli dočíst z názvu článku, jedná se o knihy Nevítaní a Nespoutaní.
Pokračování knihy Nevítaní. Dle mého názoru mnohem lepší, než díl první. V tomto díle Davy pozná bolest. Bude muset bojovat na vlastní pěst a nikdo jí nepomůže.. Oddělí se od Seana a Gila a octne se v jiném prostředí, Velmi zajímavý děj a zpracování. Rozhodně doporučuji!

Nevítaní 

Představte si, že existuje takzvaný vraždící gen. Gen, který způsobuje, že chcete vraždit. No a právě tento gen postihl (do té doby šťastnou) dívku jménem Davy. Když to zjistili, vyhodili jí ze školy, opustil ji přítel a všichni její přátelé se jí začali bát. Docela smutné, nemyslíte? Začala chodit do školy se žáky se stejným vraždícím genem, kde pozná kamaráda Gila a Seana, do kterého se zahledí.. Potom však ji a Seana pošlou do speciálního výcvikového tábora, kde zažijí peklo.. Jaké, a jak to dopadne, byste si už měli přečíst sami!
První díl bych ohodnotila jako lepší průměr. Důvod? Půlka knížky byla skoro o ničem. Až tak v půlce to začalo být zajímavé a napínavé.

Nespoutaní 


Pokračování knihy Nevítaní. Dle mého názoru mnohem lepší, než díl první. V tomto díle Davy pozná bolest. Bude muset bojovat na vlastní pěst a nikdo jí nepomůže.. Oddělí se od Seana a Gila a octne se v jiném prostředí, Velmi zajímavý děj a zpracování. Rozhodně doporučuji!


Zaujali vás tyto knihy?
Četli jste některou z nich?
Líbila se vám recenze?
Zanechte prosím komentář (oplácím).


6 komentářů:

  1. Páni, nejsem si jistá, jestli bych takovou knížku snesla... Vraždící gen je taková úsměvná fráze, nevím no. Nicméně obdivuji to, že přečteš knížku i když ti víc jak polovinu připadá o ničem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím uznat, že tyto dvě knížky patří mezi ty slabší. Nicméně podle mě je to originální koncept.. Nikdy jsem se s podobnou knihou nesetkala, proto jsem té knížce dávala šanci a četla ji. A v druhém díle mě velice mile překvapila!:)
      Každopádně děkuji za komentář a přínosný názor :)

      Vymazat
  2. Ahoj! S touto knihou jsem se ještě nesetkala. Přijde mi, že čtu jen povinnou literaturu nebo poučné knihy. Ale tahle by mě vážně zajímala! Když jsou ty prázdniny, asi něco vytáhnu ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, podle tvého popisu bych nejspíš sáhla po knize Nevítaní, děj mi přijde obsáhlejší/pestřejší/zajímavější.
    O knihách jsem neslyšela, ale je super, že si je zveřejnila a popsala, děkuji.

    P.S.
    S blogem zažíváme nový začátek tak bychom byli rádi, kdyby sis udělala trochu času, mrkla na blog a popřípadě tam něco zanechala.
    Hezký zbytek dne
    http://mujzivotvpismenech.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se říká: "Sto lidí, sto chutí" :).
      Určitě se na to mrknu! Děkuju za komentář:)

      Vymazat

Děkuji za komentář