30. 7. 2016

Me before you / Než jsem tě poznala

Zdravím.

Dnes se s Vámi podělím o mých dojmech z knihy a filmu Než jsem tě poznala. Viděla jsem nejdříve film, až potom jsem se vrhla na knihu, s čímž jsem měla ze začátku problém, jelikož jsem si to pořád spojovala s filmem a nedala do toho svou představivost.


NEŽ JSEM TĚ POZNALA


Anotace:

Louisa Clarková je obyčejná dívka žijící mimořádně obyčejným životem. Má ráda svou práci v bistru, svého dlouholetého přítele a svět, který končí s hranicemi malého rodného městečka. Svůj život by za nic nevyměnila. Když však bistro zavřou, Louise měnit musí. Svět Willa Traynora naopak žádné hranice nemá. Je to svět adrenalinu, velkých obchodů i peněz, svět možností bez omezení. Will svůj život miluje. Když ho však nehoda upoutá na kolečkové křeslo, ví, že už ho nebude moci žít jako doposud. Jen těžko si lze představit více nesourodou dvojici než náladového a depresivní Willa a jeho novou optimistickou a upovídanou ošetřovatelku Louise… Romantický příběh o dvou lidech, kteří nemají nic společného, dokud jim láska k nohám nepoloží celý svět. S ním však i otázku, jak vysokou cenu je člověk ochoten zaplatit za štěstí toho, koho miluje. 

Můj názor:

Tuto knihu jsem hltala od začátku do konce. Je překrásně napsaná, detailní, originální. Uronila jsem hodně slz a donutila mě přemýšlet nad svým životem. Upřímně? Dlouho jsem nečetla tak dobrou knížku! Dostává 5/5 hvězd.

Film/Kniha?

Vždycky jsem byla fanoušek knih. No a ani zde to není výjimka. Kniha je na rozdíl od filmu mnohem detailněji popsaná. Obsahuje více faktů, informací. Což je pochopitelné, vzhledem k tomu, že má přes 400 stránek. Takže pokud si myslíte, že zhlédnutí filmu postačí - nemělo by. Opravdu, tuhle knihu by si měla přečíst každá milovnice románů.
Četli jste/viděli jste tento skvost?
Jak se líbil Vám?
Co byste dělali, kdybyste byli na vozíku?

Kniha dostupná ZDE.

33 komentářů:

  1. Než jsem tě poznala jsem už četla hned jak se u nás vydala a moc mě nadchla od té doby jsem ji četla už několikrát. Jsem zvědavá na film a doufám, že mě nezklame a snad teda budu brečet celou dobu :D
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film je parádní! Rozhodně patří mezi moje TOP filmy :)

      Vymazat
  2. Knížku jsem si pořídila v době, kdy se akorát chystal film do kin. Tudíž jsem musela odolat a pustit se nejdříve do knihy. Myslela jsem, že to budu číst okolo 3 dnů, ale úplně mě to pohltilo a já to měla během jednoho dne přečtený:)
    Knížku jsem teď půjčila (spíše vnutila :D) kamarádce a doufám, že až si ji přečte, bude se mnou sdílet pocity. Je to opravdu nádherný příběh ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky zrovna nutím kamarádku, aby si to přečetla! :D Mně kniha dorazila v pátek ráno.. Večer už byla přečtená :D

      Vymazat
  3. Tuto knížku si chci moc koupit. Zatím jsem neměla čas, ale snad to brzy napravím. Normálně čtu z romantiky jenom Sparkse, ale když jsem viděla ty recenze na Než jsem tě poznala, musím říct že mě kniha hodně láká!

    OdpovědětVymazat
  4. Mně sice nikdo knihu nevnucuje, ale byla bych za to ráda! :D
    Ten příběh se mi líbí oslovil mě a teď jsem zvědavostí bez sebe, takže vím, že to skončí tak, že si knihu někde zakoupím :D
    A kdyby si měla trochu času a byla ochotna, mrkla by ses, prosím, na blog?
    http://mujzivotvpismenech.blogspot.cz/
    Děkuji a přeji hezký zbytek víkendu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ji kup! Je to fakt bombaa!.. Kouknu, samozřejmě :)

      Vymazat
  5. Kniha Než jsem tě poznala patří mezi mé oblíbené, pořádně jsem si při čtení pobrečela. Viděla jsem i film a taky se mi líbil, ale kniha je prostě lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Četla jsem knihu( a nedávno jsem si ji i koupila) a viděla jsem i film, a moc se mi líbilo oboje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám to rovnako ako ty. Tiež som ako prvé videla film a až potom som čítala knihu, no mne to popravde nevadilo. Príbeh bol pre mňa tým pádom ešte reálnejší a prežívala som to ešte viac :). Či kniha, či film... oboje som si zamilovala. Tento príbeh je neskutočne krásny :).

    OdpovědětVymazat
  8. Já knihu četla pár měsíců před filmem a moc se mi líbila. Film je podle mě zpracováný také skvěle, ale kniha je prostě vždy lepší. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sama neznám případ, kdy by se mi líbil víc film než kniha:)

      Vymazat
  9. Já zatím viděla jenom film, ale určitě by i kniha stála za přečtení.

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem film zatím neviděla, ale kniha byla vážně úžasná, i slza mi ukápla, přečetla jsem ji jedním dechem.. Na film jsem zvědavá, ale jak už to bývá u většiny, počítám s tím, že bude slabší než kniha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na film už se podívat můžeš, já sama se na něho dívala na internetu, ne k kině:)

      Vymazat
  11. Knihu jsem přečetla jedním dechem a jen díky knize film vidět nechci. Věřím, že bude skvělý, ale ji si chci knihu uchovat tak jak ji mám :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  12. Kniha má peknú ideu, ale nie je napísaná nejakým zaujímavým a strhujúcim štýlom, ale číta sa fajn... film bol sklamanie... hlavne herečka, čo hrala Lou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbila!!:) Ale každý na to má jiný pohled, no :)

      Vymazat
  13. S filmom ani knihou skúsenosti nemám, ale rada by som sa aspoň na jedno vrhla. A dúfam, že nie som jediná, ktorej príde zlaté (??), že herečka sa volá Emilia Clarke (má tam e, ale to nevadí..). ehm ok

    OdpovědětVymazat
  14. Byli jsme s přítelem na premiéře a moc se nám to líbilo, i když romantické filmy zrovna úplně nemilujeme :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  15. Popravde som sa k tej knihe ešte nedostala napriek tomu že ju chcem cítať. Najprv sa asi musím na to psychicky pripraviť lebo mi to príde neskutočne smutné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když koukala na film, neměla jsem tušení, o čem je.. A když se to postupem rozvíjelo.. brečela jsem asi 20 minut.

      Vymazat
  16. Ten film zbožňuju, psala jsem o něm taky na blog ♥ ♥ ♥
    Knížku jsem bohužel nečetla, ale moc bych si ji přála :)
    Máš hezký blog, moc se mi líbí ten design a jak píšeš, tak ať se ti v blogování daří a budu ráda, když ke mě taky nakoukneš :) ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář