6. 8. 2016

Jsem závislá

Zdravím.

Jelikož zde už máme malinkou komunitu čtenářů, rozhodla jsem se, že se s Vámi sblížím a povím Vám o něčem soukromém. Přesněji - o mých drogách závislostech.

Mobilní telefon

V dnešní době je to nejspíš normální. No u mě je to extrém. A poněkud smutné. Zkrátka se neobejdu bez svého telefonu. Momentálně vlastním Samsung Galaxy S3 Neo, ale přemýšlím, že si našetřím na Iphone. Svůj mobil nosím s sebou opravdu všude. Jsem neustále v kontaktu se svým přítelem a s přáteli pomocí Messengeru (Facebook). Také pořád projíždím Instagram a podobné sociální sítě. Smutné, no ne?

Přítelovo triko

Asi jsem opravdu divnej člověk. Ale já jsem závislá na přítelově tričku. "Daroval" mi ho na začátku našeho vztahu. Jeho obyčejný vytahaný tričko. Ani nevíte, jak jsem si ho zamilovala. Nosím ho každičký den místo pyžama. Nevím, jestli bych bez něho usnula. Zažili jste někdy něco podobného?

Brýle

Poslední a zároveň největší závislost - brýle. Vlastním už 3 roky dioptrické brýle, které mám nosit jen příležitostně. No bohužel, já si s nimi vytvořila jakýsi "citový vztah" a nemůžu se jich zbavit. Připadám si bez nich strašně nahá. Když jsem si je totiž sundala před spolužákama, vysmáli se mi a řekli, ať si je zase nasadím, že vypadám hrozně. Možná to tak špatně nemysleli, ale od té doby je nosím, kamkoliv jdu. Jen doma mi leží na stole. Nicméně teďka budu nastupovat na novou školu, takže doufám, že se odhodlám a nevezmu si je. Tak si na mě zvyknou bez nich a já se vyhnu posměškům. Snad.
Jaké máte závislosti Vy?







16 komentářů:

  1. Čo sa týka toho mobilu som na tom úplne rovnako! :D Ale moja závislosť je asi fotenie všetkého možného :D Všade kde idem, kde som tak musím všetko fotiť. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Focení a zachytávání momentů v životě je paráda! jen foť!:)

      Vymazat
  2. Ja som závislá na knihách... ak niekam idem, musím mať jednu so sebou a to napr. aj do školy... bez knihy nejdem (: a takisto neúspešne bojujem so závislosťou na jazmínovom čaji :D

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já knížky miluju, ale na čtení musím mít klid.. nedokážu si představit, že bych četla ve škole :D

      Vymazat
  3. Samozrejme na čítaní - kníh, časopisov, dobrých blogov, všetkého kde sú písmenká, na seriáloch - Big bang theory, Supernatural, Scrubs ai, na písaní - mojich článkov, románov, denníka, a hlavne na mojom chlapovi :-) ale hlavne na úsmeve môjho syna. Obvykle je uplakaný, tak si tie vzácne chvíľky užívam plnými dúškami

    OdpovědětVymazat
  4. Já závislosti nemám, ale ty tvoje mi přijdou fajn, hlavně to pyžamo!

    OdpovědětVymazat
  5. Mám sice mobil u sebe stále, ale jinak se dokážu bavit i bez něj. Třeba když jdu někam do společnosti, jen kontroluji čas nebo něco fotím. :-) Mám Lenovo A7000, takže docela macek :D
    Co se týče přítelova oblečení, tak v tom mám jasno: Miluju ho. Na spaní mám u něj košili, kterou mu někdo dal, ale je mu veliká, pak mi půjčuje různá metalová trika (miluju jedno Iron Maiden), ve kterých taky spává. A pak jedny jeho tepláky, když mi je tam zima. A půjčuje mi červenou mikinu, která už dosluhuje. A daroval mi jednu hnědou, když z ní vyrostl (dostal ji tuším ve 13 od mámy), a já ji nosím stále :D. A je to divné, když si vybavuji, jak ji nosil (protože má vždy jednu a tu nosí pořád... teda měl, já ho pomalu měním na mód, že věci může střídat). Má na předloktí díru od noční táborovky, když lezly pod ostnatým drátem. A když někam jede na delší dobu, má za povinnost nosit nějaký čas košili nebo triko, ke kterýmu se pak já doma tulím, protože prostě ráda přítele čuchám :D

    Já brýle dostala v červnu. Taky je mám nosit jen občas, trochu mi i padají, ale já si je zamilovala tak, že podle outfitu je nosím klidně celý den. Právě doma je většinou sundávám. A vím, že je nebudu nosit v zimě, protože by hrozilo zamlžení :D A jsem posedlá jejich čištěním, musím je pořád čistit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a knížky! Musím s sebou mít knihu a mp3. mp3 se používá za pohybu a knížka když čekám nebo jedu mhd. :)

      Vymazat
    2. Také se dokážu bavit bez něj.. Ale stále ho musím mít u sebe:D
      Mně přítel dal svoje staré tričko domů. Sice už po něm dávno nevoní (což je škoda, jelikož já jeho vůni miluju), ale mám ráda ten pocit, že ho nosil.. Jako bych mu byla na blízku:)

      Vymazat
  6. Naprosto souhlasím s mobilem! Je to prostě droga a nikdy ho nedávám z ruky. Ale moc nechápu brýle. Já mám brýle od malička a radši nosím čočky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se za ty brýle "schovávám".. Jsem hodně stydlivá a když je mám na sobě, jako bych byla v bezpečí..

      Vymazat
  7. Mobil je pro mě taky nutností a na iPhone si určitě našetři, nic lepšího nemůžeš mít, já mám iPhone už od čtvrté řady a nikdy bych nemohla mít mobil s androidem. A co se týče mé závislosti, tak jsem závislá na příteli. Naštěstí už spolu bydlíme a jsem s ním každičký den.

    GIVEAWAY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šetřím šetřím!:) Co já bych za to dala, kdybychom s přítelem mohli bydlet spolu.. Bohužel, zatím nemáme dostatek financí.

      Vymazat
  8. Tričko vážně chápu...:D :D Ještě když na začátku když ti ho daruje voní jeho vůní...♥ Krásně jsi to napsala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář